Saturday, December 31, 2011

2011 last entry




Salam, da lama rasanya aku tak update blog nie.. bersawang gak la.. one of the reason why i'm not updating my blog is kena outstation in few Asian countries. Hari nie aku gigihkan diri utk update gak blog aku nie.. asal nak update je, MALAS menguasai diri..

2011, banyak benda yang berlaku atas diri aku nie.. macam2 la yang aku faced.. dari sekecil2 zarah hingga ke sebesar2 masalah yang aku terpaksa hadapi.. pahit manis kehidupan tahun 2011.

Mesti ramai antara korang yang pasang azam almost every year kan? so, tercapai tak azam korang tahun nie? For me, i'm not have any new year resolutions. Aku just follow the direction... coz aku takut nak letak expectation yang tinggi and aku tahu aku tak mampu nak hadapi klu aku tak leh faced benda2 mcm tuh..

So, kepada siapa yang aku ada terbuat salah, tak kisah la dari segi ape pun, aku harap korangdapat memaafkan aku. so kita bukak buku baru.. We start a new life together yeah?!

1 comment:

Anonymous said...

I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.
I don't know who you are but certainly you're going to a famous blogger if
you aren't already ;) Cheers!

My webpage: cheap guild wars 2 gold