Saturday, April 16, 2011

do i REALLY care?!


Semua orang dalam hidup pernah lalu fasa yang kalau boleh tidak mahu dikenang-kenang. Fasa yang sesekali terkenang akan buatkan kauorang berfikir "camne aku boleh buat camtu eh?", "kenape kita x duduk kat Pluto ke, Musytari ke, Utarid ke tak pun kat Bulan?! ... " atau sesuatu seperti "ishh, bodohnya aku masa tu. Malu kalau ingat balik".

Betul, aku juga pernah lalui fasa sedemikian. Memang manusia tiada yang lahir tanpa khilaf yang sendiri. Mungkin atas sebab mahu mencuba, explore or experiencing, atau kerana terlalu mengikut kata jiwa yang meronta, aku pun tak pasti kenapa aku perlu melalui fasa sedemikian.

Orang kata-"Semua orang buat silap, dan hanya orang bijak yang belajar dari kesilapan dulu". Kalau betul apa quote ni kata, I guess I am not so-wise lah.

Sigh.

BUT, if you don't make mistake, you learn nothing new kan?

Senyum balik.

Cuma kalau boleh tak nak ler jadi not so wise selalu dalam setiap learning process for something new each and every day.

p/s: is now ngidam brand new sony compact digital camera... sume nie gara2 menemani my clique aku pegi PC Fair jumaay lepas... adoi!!!!! mau collect duet beli itu camera... forget about my lame DSLR!!! i need BB too...

No comments: