Wednesday, January 28, 2009

B@ng b@ng BooM.........

hahaha...
its all about SMS.....
guess what happen if u sent this sms to ur close friends....

"kpd yang mengenali eeri. Apabila m'baca sms ini diharapkan byk2 bersabar dan tenang krn dia telah pun meninggalkan kita pada pagi tadi pukul 6pagi... diharapkan dpt memperbykkan doa kepadanya agar dia dirahmati ALLAH atas pemergiannya sekaligus meninggalkan bumi tercinta, dr saat ini.... (msg ini dari akak eeri)

*x abis dkt situ je... ade lagik.... kat bawah klu dpt sms nie...









untuk menjadi angkasawan kedua mewakili M'sia ke ISS slps kejayaan Sheikh Muszaphar....
tahniah.... he3x...

reaction from most of my friends....

1) almost sms that i received sounds like this...

"Celaka punye pondan sial.... aku dah sibuk msg ngan azrul, tanye pasal kau... Wah, haruz la, syekh muzafar pn tgk kau 2 kali kn kat hukm aritu? Takjub dgn keagungan uolz... benzi melkz....."

(from VS juan : 15:11- 2009-01-27)

2) recieved call but i didnt answer it....

(from VS shamker : 11:02- 2009-01-27 (8 missed call)

3) comment on Myspace sounds like this....

"mak raser ajal ko akan sampai x lama lg sbb ari ni dibhgn mak sajer dah maki ko " biar lah dia mati disitew" dekat 10 org bila ko hantar sms yg ko akan naik ke bulan itew..."

(from VS kak odah : Jan 27 2009 3:59 PM )

ape2 pownnn...
ade benda mak nak ckp ngan uols....
uols dah kene "B@ng b@ng BooM........."

sorry uols...
mak ingatkan uols dah lupe kat mak yg Vass nieh....
ape2 pown....
mak syg uols sume.....
MUahs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

mungkin uols akan mati tidak lama lg... sbb nak rasa dah lebih dari 40 org maki uols masa hari tu...

hahahahahah

KAK ODAH